Dalmatiner i Norden
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Presentasjon av seg selv på forumet

3 posters

Go down

Presentasjon av seg selv på forumet Empty Presentasjon av seg selv på forumet

Poste by Kjersti - Theo - Gala Ons 9 Nov 2011 - 10:46

Jeg opplever at det er flere deltakere her som ikke har presentert seg men som kommer med enkelte innlegg på forumet. Jeg trodde man måtte presentere seg selv og blir derfor litt skuffet. Jeg liker ikke at man kan gjemme seg bak et kallenavn og uttale seg som ting i skjul. Jeg vil vite hvem som "snakker".

Er flere enig i det?

Er det noe man kan gjøre noe med?
Kjersti - Theo - Gala
Kjersti - Theo - Gala
Junior
Junior


Til Toppen Go down

Presentasjon av seg selv på forumet Empty Re: Presentasjon av seg selv på forumet

Poste by HildeM Ons 9 Nov 2011 - 10:52

Har lagt merke til det, jeg og... cyclops

Men det "kreves" jo veldig lite av en presentasjon. Man trenger absolutt ikke fortelle hvem en er i presentasjonene. I teorien er det godt nok med "Hei, her er jeg!"
HildeM
HildeM
Champion
Champion


Til Toppen Go down

Presentasjon av seg selv på forumet Empty Re: Presentasjon av seg selv på forumet

Poste by admin Ons 9 Nov 2011 - 12:32

Kjersti - Theo - Gala skrev:Jeg opplever at det er flere deltakere her som ikke har presentert seg men som kommer med enkelte innlegg på forumet. Jeg trodde man måtte presentere seg selv og blir derfor litt skuffet. Jeg liker ikke at man kan gjemme seg bak et kallenavn og uttale seg som ting i skjul. Jeg vil vite hvem som "snakker".

Er flere enig i det?

Er det noe man kan gjøre noe med?

Jeg så det her om dagen, at det var en som ikke hadde presentert seg men som likevel har mulighet til å skrive i forumet. Har du sett mange som har kommet inn uten å presentere seg? Isåfall hadde det vært kjempefint om du sendte meg en PM med navn, så jeg kan se hvordan det har skjedd. Det er godt mulig at disse medlemmene har vært registrert her lenge, og skrev sitt første innlegg før det ble et krav om et lite presentasjons-innlegg, og på den måten har omgått "systemet". Ellers så er det et "hull" jeg har oversett, rett og slett. :-) Skal kikke på det, men som sagt, kjempefint om dere sender PM med navn, så jeg slipper å lete igjennom alle medlemmene.

Ps. hvis noen føler seg truffet kommer jeg ikke til å kaste ut noen altså, men er veldig hyggelig om dere skriver et lite innlegg i presentasjonsdelen likevel :-) Er som du sier HildeM ikke mye som kreves.
admin
admin
Khaleesi


http://www.dalmatinerforum.net

Til Toppen Go down

Presentasjon av seg selv på forumet Empty Re: Presentasjon av seg selv på forumet

Poste by Kjersti - Theo - Gala Ons 9 Nov 2011 - 13:52

Jeg tenker at de det gjelder vet det, og helt sikkert leser denne tråden!
Så da er oppfordringen at de presenterer seg! Det kreves ikke mye, men det er jo hyggelig å vite hvem folk er synes nå jeg... Er vel egentlig bare vanlig høflighet vel?
Kjersti - Theo - Gala
Kjersti - Theo - Gala
Junior
Junior


Til Toppen Go down

Presentasjon av seg selv på forumet Empty Re: Presentasjon av seg selv på forumet

Poste by admin Ons 9 Nov 2011 - 14:07

Ja det er det definitivt :-) Men hadde likevel vært fint med navn så jeg kan finne ut hvordan det kan skje, om dette er nyregistrerte eller personer som registrerte seg før presentasjonsregelen, i prinsippet skal det nemlig ikke være mulig å skrive innlegg her uten å ha skrevet noe i presentasjonsdelen først.
admin
admin
Khaleesi


http://www.dalmatinerforum.net

Til Toppen Go down

Presentasjon av seg selv på forumet Empty Re: Presentasjon av seg selv på forumet

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet